acemii_annee enfeksiyondan da olur rahim ağzi uzunluğunu da kontrol ettir o kısalmaya başlayınca da oluyor bnde öyle oldu sızladı battı kasıklarım ağrıdı normal sanmıştım değilmiş kontrolüne daha varsa erkene alip bı muaneye git için rahat eder en azından.. bişey varsa da erken müdahale iyi olur