17+1 haftadayız. İlk gebeliğim. Bi kaç hafta önce göz seyrimesi gibi çok hafif pıt pıt birşeyler hissetmiştim belkide yanlış anlamış olabilirim ama şimdi son zamanlarda hiç bişey hissedemiyorum. İlk gebelikte 20. Haftaya kadar hissedilmez diyorlar hissedemeyince üzülüyorum ya acaba mı acaba mı diyor insan 🥺