Bu gün tekrar doktor gittik bebeği gördük adet tarihine göre 5 H 5 günlük keseye göre 4h. 4günlük geç döllenme olabileceğini söyledi ama kesenin dışında kanama olduğunu düşük tehlikesi olduğunu çok dikkatli olmam gerektiğini söyledi.Böyle sorun yaşayan oldumu