Merhaba arkadaşlar ben bir ay önce kürtaj oldum dün kontrole gitmiştim birde öğrendim ki polikistik over varmış adet kanaması az diye gittiğim onca doktor bunu nasıl görmedi yıllarca anlamıyorum. Kılondan dolayı oluşmuş olabilir dedi bu kist varken vücut kilo alıyor kilo aldıkça kist büyüyor. Kısır döngüymuş meğer. Benim anlamadığım şu ki 8 yaşında ki oğlumda gebelik şekeri geçirmiştim o zamandan beri kilo veremiyorum doktorum demek ki o zamandan varmis dedi doktorlar bunu nasıl bilmez kaç kez kanamam az diye gitmiştim sebep bulamamışlardi 🙄 şimdi tekrar gebelik düşünüyorum ama iki ay kilo vermeye çalış öyle gebe kal dedi insülin direncini dengeleyen bir ilaç ve egzersiz önerdi şiddetle yürüyüş yap diyor. Sizler nasıl hamile kaldınız kilo vermeden hamile kalsam polikistik over dahada ilerler mi? Tecrübelerinizi paylaşırmsnz?