Busearslnn Merhaba arkadaşlar 2 gün adet gecikmem var kasıklarım ağırırdı kasık ağrım 0 sadece göğüslerim şişti, çok fazla terleme ve ateş basmam oluyor az önce test yaptım ama negatif testlerde yanılma oluyormu pozitife dönme ihtimalli varmı acaba ?