Anonim3447 benim doktorum da o bayan çok enerjik ben çok memnun kaldım görümcem 2 doğumunu da orada yaptı biri de Zeynep hanımdı o da çok memnun kaldı bende ona gidiyorum eğitimi kendini geliştirmiş olması çok iyi doğumu başarabileceğinize inandırıyor bu ay sonunda randevum var bakalım doğum fiyatlarını da konuşucam ☺️