selam kızlar gebelik için uğrasıyorum bi kaç aydır olmuyor biraz da moral olarak çöktüm bakımsız kötü hissediyorum bu ay da gebeliğin olmayacağı kesinleşirse yüzüme botox yaptırsam sorun olur mu sizce? doktora demeye çekiniyorum bi o eksikti vs der diye