Tubaaaa1 Arkadaşlar bugün kontrole gittim 37+2 haftalığım usg de 38+4 çıktı ama kilosu 3357 gr . Ama bebeğin suyunu beğenmedim dedi doktorum cuma tekrar bakalım dedi 8 çıktı suyu bu konu hakkında bilgisi olan var mı ne yapabilirim
Masalada Tubaaaa1 sormadım valla sadece Doğuma kadar yeter dedi perşembe günü kontrolüm var soracağım ama