Edebyahu 28. Haftadayım doktoruma sordum 4 gün önce bunu. Sırt üstü yatınca rahat edebiliyorum sadece diye o da yat sıkıntı Yok zaten ilerleyen haftalarda sırt üstü yatamayacaksın rahatsız edecek karnın büyüdüğü için dedi. Bazıları da kordon dolanır bebeğe kan yeteri kadar gitmez sadece sola yat diyor ama doktor da bir şey olmaz dedi. Sol yanıma yatmaya gayret ediyorum ama göğsümün altına çok baskı yapıyor.