Bugün şeker yüklemesi yaptım içerken sıkıntı yoktu da her saat ilerleyince kan verdikçe daha kötü oldum hala etkisini atlatamadım üzerimdeki yorgunluk gitmedi benle aynı durumda olan var mı ?
Evde ölçüm yaparken kimi zaman şekerim çok yüksek çıkıyor ama 75 lik şeker yüklemesi de şekerim gayet normal çıkıyor bunun sebebi ne ya ilk oğlumda da böyle oldu son haftalar ölçüm cihazıyla öğrendikki şeker varmış