Kızlar merhaba hamile kalmadan önce lazere gidiyordum hamilelikten sonra da devam edicem bu arada ama şuan tüylerimi nasıl almam gerektiğini bilmiyorum. Ağda mı, jilet mi, kesme makinesi mi hangisi doğru olur sizce kıl köklerim kalınlaşsın istemiyorum incelmişken