nisblt Kızlar bugün 37 haftaya girdik kızımla. Önerileriniz varsa alırım doğumu normal istiyorum pozisyonu baş aşağı neler yapmalıyım neler kolaylaştırır🙃
izlmisik-16 Bende 37 oldum, benim kız da baş aşağı duruyor .. temizlik , squat ne bulursam yapıyorum özellikle de bol bol yürüyüş yapıyorum bakalım bizim kız ne zaman gelmek isteyecek 🙄😊