Bbusra_24 Evim dubleks bebek odam yukarda evi dubleks olanlar aşağıda gündüz uyuması içindemi beşik alıyo yoksa ana kucağı falan mı alıyor? İkincisi önerebileceğinz bebek kamerası varmı?
aslanprenses_ Bbusra_24 benim evimde dubleks ben de merak ediyorum bunu. Odam için bir park yatak aldım ama aşağı kat için ne yapacağım bilemedim. Anakucağı aldım gündüzleri orda uyur mu bilemiyorumz
aslanprenses_ Bbusra_24 bebek kamerasızında araştırıyorum sadece internete bağlananlardan olmasın diyorlar yorumda