Newmom ara sıra nemlendirmek amaçlı johnsons cottontouch bebe yağını kullanıyorum. Gebeliğimin 36. Haftasındayım. Henüz bir çatlak yaşamadım şükür 🙏🏻 ne kullandığından ziyade bence önemli olan nemini korumann. Tabiii kullandığın ürünün içeriğide önemli. Zararlı madde olmamalı bence. Vücut emiyor sonuçta 🤷♀️