ikizprensesannesi Merhaba aramızda tek yumurta ikizi gebe olup normal doğum yapan var mı çok merak ediyorum. Henüz doğumuma var ama normal olsun istiyorum tabi ki herşey normal ilerlerse bir riskimiz olmazsa.
Yazmelegi_ ikizprensesannesi iki bebek te baş aşağı geliş şeklinde olursa ve bir sıkıntı olmazsa oluyor diye biliyorum
Yagmur8001 ikizprensesannesi annem 28 sene önce ikizimle benim evde normal doğumla doğurmuş, tek yumurtayız 🥹💜
Skrblt ikizprensesannesi benim kuzenim tek yumurta ikizini normalle yaptı. Ama devlet hastanesinde oldu yıllar öncesi. Şuan ikizleri normal doğum yaptıran çok az doktor var özelde. Ama devlette nasıldır bilemiyorum. Araştırmak gerek. Bir de tam miadını doldurması gerekiyor. İkizler genelde 34-35 haftada doğduğu için sezeryan ile alıyorlar.
ekc Svgi06 Hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah, küveze aldılar mı? Kaçıncı haftada doğum yaptınız? Ben henüz yolun başında olarak 25 den sonra stres yapmaya başlamaktan korkuyorum
Yzctgb Svgi06 çok şükürrrrr nasılsınız peki bende tek yumurta ikizlerine 20 haftalık hamileyim .. kaçıncı haftada geldiler minikler .. nasıllar şimdi 🥰🤲
Yzctgb Svgi06 yaaa çok şükür çok sevindim kaçıncı haftada geldiler nasıllar şimdi? Allah analı babalı büyütsün bende 20. Haftaya girdim 🥰
ikizprensesannesi @Svgi06 Gözünüz aydın saglıkla analı babalı büyütün inşallah 💞bir kaç tek yumurta ikizi doğum hikayesi okudum ama burda var mı merak ettim doktoruma da sormadım henüz bir daha ki gittigimde soracagım yapılabilir mi
Svgi06 ekc amin çok teşekkür ediyorum darısı size olsun inşallah 32+4te dogum yaptım zar yok aralarında riskliy bi gebelikti şükür biraz küçükler ama iyiler küvezdeler inşallah iyi olacaklar 🥰
ekc Svgi06 İnşallah tez zamanda kavuşursun bebeklerine❤️ benimde tek yumurta ikizi ama aralarında zar varmış bakalım daha kücükler 8 haftalık inşallah ozamanı görürüz 🙏🏻
ikizprensesannesi @ekc Benimde aralarında zar var monokoryonik diamniyotik yani bizde 23 e geldik çok şükür inşaallah acele etmez kızlarım sabırlıca beklerler 🎀 🎀
ekc ikizprensesannesi Benim geçmişimde çift yumurt ikizi kaybı var sonra birde tek bebek kaybı var o yüzden biraz stres olabiliyorum inşallah bu sefer sağlıkla kucağıma alabilirim🙏🏻 dilerim sizlerde en güzel haftalara kadar gelirsiniz sağlıkla🙏🏻
Yzctgb ikizprensesannesi yaaaa merhaba bende monokoryonik diamniyotik nasıl gidiyor süreciniz benim 20. Hafta bugün girdik … inşallah alırız sağlıkla kucağımıza erkek benimkiler
ikizprensesannesi @Yazmelegi_ Ya inşaallah hayırlısı olsın tabi hakkımız Rabbim o günlere gelmeyi nasip etsin ama gelirlerse isterim normal olsun💞
ikizprensesannesi @ekc Çok geçmiş olsun.. İnşaallah Bu yavrularınızı Rabbim size bağışlasın sağsalim gelsinler🤲🏻 güzel düşünün güzel olsun herşey aralarında zar olmasıda çok iyi bizde tüp bebekle bölünerek tek yumurta olduk Rabbim kavuşmayı nasip etsin hepimize💞
ekc ikizprensesannesi İnşallah Rabbim hepimizin bebeklerini sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin🌸 Hiç beklemiyordum ama sanırım tüp bebekle tek yumurta ikizi olan kişi çok var doktorum olağan bir durum dedi
Minik1Civciv ikizprensesannesi ay ben çift yumurta ikiziyim. İkizim erkek. Annem evde vajinal doğum yapmış. Benimde gebelik kayıplarım var hep isterdim ikiz olsun. Sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah yavrularımızı. Şu an tek gebelik ilerliyoruz sağlıkla bin şükür.