Hernasipvaktineesirdir Kızlar bugün yine lekeliydi akıntı kontrole gittim 3 cm açılma vardı sancı yok ama bebeğin kilosu nedeniyle sezeryana karar verdi doktor yatısım yapılıyor şuan 🥺 Korkuyorum dua edin bana
dilarakerem01 Hernasipvaktineesirdir bütün kötü her şeyi bir kenara bırak Sadece bebeğine odaklan Belki de saatler sonra kucağında olacak 🙏☺️
Adensmom8 Hernasipvaktineesirdir korkma lğtfen sakin kal hayırlısıyla sağlıkla kucağına al yavrunu 🥰🌸
yarencaliskan Hernasipvaktineesirdir hiç korkma ne güzel bir duygu sağlıkla evladına kavuş inşallah 🥰🌺
Hernasipvaktineesirdir Kızlar sezeryanı çok kolay anlatanlar çok şanslı benim öyle anlatıldığı gibi kolay olmadı. Ben normal doğum olmadıgına çok pişmanım. Tercih şansınız varsa şayet bence normal yapın zorunda kalıyosanız yapcak bişey yok. Ama gerçekten zormuş 😑
Hernasipvaktineesirdir Pelpel ameliyattan cıktıktan 1 saat sonra agrı sancı yanma sebebiyle yatakları yoldum bugün 3. Gün yeni kendime gelebiliyorum.