Baahaarrr 38 den sonra canım Şuan için erken biraz sana durması gerekiyor bebişin ama som zamanlar 38 dem sonra bol hareket hırma yiyebilirsin ben normal doğum yaptım eğer istiyorsan o haftalardan sonra internette videolar var onlarda iyi geliyor doğum için 🌸