İlk gebeliğim henüz erken mi bilmiyorum 17 haftalığım hala yemek yiyemşyoeum bulantım azaldı ama herşeyden tiksiniyorum aylardır sadece domates ekmekle besleniyorum çok nadiren süt içtim bir kaç defa da yumurta yiyebildim etrafımdaki herkes yazık bebeğe birşeyler ye diyor ama kızlar ekimde değil yiyemşyoeum benim gibi olup normal düzeyde kilosu olan bebek doğuran var mı ben 3 buçuk 4 kilo olacağını sanmıyorum nedense aç bırakıyorum gibi bi his var üzülüyorum gerçekten