Aysee04 Hanımlar reglim 1 hafta gecıktı evde de gebelik testi olmadığı için ovülasyon testi yaptım bakar mısınız ovülasyon testiyle gebelik öğrenen var mı
Rmysass Aysee04 ben ovulasyon testıyle ögrendım 2. Çizgi çok koyuydu gebelık testı yaptım pozıtıf cıktı hemen gebelık testı yap :)
mombarbie_ Aysee04 en kesin cevabı erken gebelik testi verir canım erken gebelik testi yapın bende bu şekilde görüp test yapmıştım pozitifti
kncbalm123 Aysee04 valla benimde böyleydi hatta daha silikti çizgisi kan verdim gebelik vardi ama dikkat etmediğim için düşük yaptim dikkat edin rabbim hayırlısını versin
MoonLighty Aysee04 ovulasyon testiyle öğrenmiştim bende. Ama ikinci çizgi çok koyuydu. Burda normal çıkmış. İnşallah güzel haberi alırsınız ama bu teste bakarak bişey diyemeyiz. Gebelik testi yapın 🌸