Hanımlar Allah kolaylık versin zor bir süreç değil, stresli bir süreç hiç değil, tedavi gördüğünüzü unutup çocuk yaptığınızı düşünün en önemli etken moraldir bu süreçte kendinizi hep mutlu edecek şeyler düşünün iğneler öyle acısız rahat ki şok olacaksınız bu muymuş diyeceksiniz hiç bir işlemde ağrı sızı yok inşallah Allah hepinize hayırlı evlatlar nasip etsin inancı olan da her evden çıkıp hastaneye giderken ettehıyyatü okusun.