Zeynepli12345 Nasıl gidiyor hanımlar göbeğiniz belli olmaya başladı mı cinsiyeti öğrenebildiniz mi ? Benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde 4.5 aylıkken göbeğim anca çıkmıştı bu hamileliğimde çok erken belli oldu göbeğim yavaştan gösteriyor kendini . Cinsiyeti daha öğrenemedik merak içinde randevu günümü bekliyorum☺️
Duyguss24 Zeynepli12345 14+6dan selamlar😊benimde ikinci gebeligim karnım çok hafif var bebek mi göbek mi bilmiyorum 😁bir oğlum var 2 yaş 2 aylik Rabbım nasip ederse kızım olcak inşallah 🤲❣️inşallah hepimiz sağ salim sağlıkla vaktinde kucağımıza alırız yavrularimizi 🤲Rabbım isteyen herkese en kısa zamanda hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin ❣️
Srnmelek Zeynepli12345 15+2 deyiz.Biraz çıktı göbeğim dar giyince evde falan resmen 6 aylık hamile gibiyim 😃 3 kilo almışım göğüslerim büyüdü ve damarları baya belli. Cinsiyeti 2 hafta sonra öğrenicez inşallah
Mmnj Zeynepli12345 bnde ikinci gebeliğim 16+6 yız cinsiyetim izi ikili taramada ögrendim kız dedi doktor 3 hafta sonra özele muayene gittim o doktorumda kız dedi çok zayıf olduğum için 5 aylık gibi duruyor karnım cıktı 🤣
Ozgeee22 Zeynepli12345 15+4 ten selamlar 🤗 benim göbüş çıktı hatta göbeğimi görenler erkek çocuğun olacak diyip durdu ama geçen hafta doktorumuz kız dedi emin olduğunu söyledi bakalım değişecek mi 😃
Zeynepli12345 Duyguss24 maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde bir kızım var 2 ay sonra 3 yaşına girecek rüyalarımda hep kızımın yanında oynayan bir kız çocuğu daha görüyorum hayırlısı bakalım merakla bekliyorum cinsiyet öğreneceğimiz günü.🥰
Cem_re24 Merhabaa, bugün tam 14 haftalık olduk 🥹 karnım hafifçe belirdi gibi ama hala pantolonlarımın içine girebiliyorum. Burdan sonra daha hızlı büyüyormuş sanırım. Cinsiyeti de öğrendik, Allah izin verirse kızımız olacak 💗🧿
Zeynepli12345 Cem_re24 maşallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah ☺️ Öyle bir zamana denk getirdik ki bakalım Aralık sonunda mı gelecekler yoksa yeni yılda mı gelecekler 😊
Zeynepli12345 Srnmelek hayırlısıyla sağlıklı bir şekilde kucağınıza alın inşallah bizim de öyle cinsiyeti öğrenmeye 2 haftamız var 😊
Cem_re24 Zeynepli12345 Kesinlikle aynı şeyi düşünüyorum 🥲 Ben Ocak doğumluyum, 2024 de bizim için çok özel, eşimle hep hayalini kurduğumuz bir yıldı. İstesek böyle denk getiremezdik. İnşallah kızım da Ocak 2024 doğumlu olur ❤️🥹
Srnmelek Zeynepli12345 Aminn inşallah hepimiz sağlıkla kavuşalım🤲❤️ Rabbim hayırlı sağlıklı evlat eylesinde önemli olan o.
Mavimi Zeynepli12345 14 +1 haftalık hamileyim ama karnımı gören 6 aylık falan sanıyor ilk hamileliğim anlamadım nasıl bu kadar çabuk şiştim top gibi geziyorum 😁
Busramomy Zeynepli12345 15+2 deyim 3 yaşında oğlum var şimdi de kızım olicak inşallah sabah 3 aylık göbeği akşama 6 aylık göbeği 😂 🤭