Merhaba anneler bebeğim bir hafta geriden geliyordu bu gerılık 33 de basladı ondan once yoktu gecen hafta 34 haftalıktı
Bu hafta tekrar kontroldeyım ama degerler sabıt bır tek karın cevresı yanı kılosu normal 34+6 2470 gecen hafta kılosu 2.250 ıdı doktora sordugumda bebegın başı kanalda tam olcemıyor dedı kafayı ama bılmıyorum bole bısı yaşayan varmı sabıtlık anne olarak endıselenıyorum boyu 46 santım endişelenmelımıyım