ozzlemk Kızlarr ilk doğumum olcak inşallah ikizlere hamileyim 29+5🥰 doğum şekli olarak spinal mi genel mi olmalıyım düşünmeye başladım artık. Tecrübesiz de olduğum için sizce hangisi daha iyi
Adensmom8 ozzlemk Ben spinal oldum maşallah kuş gibi hafifti hiö sıkıntı yaşamadım bel ağrımda olmadı tavsiye ederim
Ebus2045 ozzlemk ilk dogumumda spinalda nasipse 2. De spinal olucak ben sorun yaşamadım genelde ayilinca ağrının çok olduğunu soyluyorlar ne kadar doğru bilmiyorum tabi Allah hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin
ozzlemk Yazmelegi_ spinal içinde belden iğne vurulması ne kadar sağlıklı sonrasında bel ağrıları oluyor bilmem ne diyen çok insan var herkes bir şey söylüyor🤤
Adensmom8 ozzlemk açıkçası nasıl girerseniz öyle devam ediyor ben dualarla ve çok sakin girdim ameliyathanedeki arkadaşlar sohbet vs derken rahatlattı güzelce doğurdum çıktım inanın sakin kalmanız herşeyin yolunda gitmesini sağlıyor 🥰
Birikii Bende senin stressi nasıl yönelttiğine bağlı ben spinal olamazdım çok stres yapıyorum panik atak oluyorum o yüzden genel oldum ama hiç bir sıkıntı yaşamadım çok şükür hemen ayağa kalkıp işlerimi hallettim ağrım sızım olmadı öyle ekstra