Son adet tarihim 12 Haziran dün test yaptım çift çizgi çıktı ama hemen gitmek istemiyorum kan testi vermeye biraz daha değerlerimin artması için sanırım Şuan 4 ya da 5 haftalık hamileyim ultrasonda görünmesi için 6-8 haftaları beklemem gerekiyormuş diye duydum Şuan beklemeliyim dimi :)