Tubi2048 evet meyve suyu çok arttırıyor fazlası zarar. Ama yüksek bi şekeriniz yok sakin olun bu kadar ağlamak stres bebeğe zarar. Siz kendimize başka doktor bakın bazısı gerçekten nasıl konuşacağını bilmiyor. İyi bi doktor bulup güzel bi diyete girersiniz idrardaki kanı da çözersiniz vaktinde de doğar Allah’ın izniyle bebeğiniz inşallah. benim yüklemede 190 çıktı ben öleyim o zaman 😂