birannis_ Mediha99 bende bulantı olmaya başladı kusma yok ama istifra edecek kadar bulanıyor bilemedim doktor randevuma az kaldı gidince soracağım
Selinsare_ Mediha99 benim de hala oluyor sabah bulantılarım herhlade kullandığım ilaclardan dolayıdır
Mediha99 Arzu501 ilk 5 ay neredeyse günde 2 hergünüm kusmayla geçti 2 ay rahattım ama tekrardan başladı 😩
Mediha99 birannis_ bulantım evet oluyor kusma takip ediyor arada haftada 2-3 falan ben de cuma günü gideceğim doktora sorayım bi 😢
nilyilmaazz Of bende öyleyim hiç kusmam geçmedi hala prilam kullanıyorum 30 haftadan sonra da midemde sindiremediğim için kusmalarım arttı prilam kullanmama rağmen doktorum doğuma kadar böyle gider dedi