Yeni1_Anne Herkese merhaba yarın doktorum sabah üzeri gelip suni sancı ile doğumu başlatacagını söyledi 37 haftalık oluyo yarın gelişmedigi için ve suyunda azalma varmış. Suni sancı hakkında bilgi verirseniz tecrübeli olanlarınız dinlerim seve seve 🌸
Semilk05 Yeni1_Anne kendi sancınız yokken suni nasıl olur bi bilgim yok ama benim doğum sancılarım 100 ü çokça geçerken suni sancı aldığım için ikisi bir arada zor olmuştu kuzum hayrlı doğumların olsun sağlıkla kucağına al