Kızlarr ben hamileliğimin başından beri hep kabızım. Bugün fena şekilde ishal oldum (altıma bile yaptım🙊) sabahtan bu yana 2. Tuvalete çıkışım ama felaket. Bizim buralarda bi salgın konusu vardı belki de ona yakalandım. Sizce doktoruma gitmeli miyim? Yoksa klasik evde muz patates yiyip geçmesini mi bekleyeyim. Haftam ileri olduğu için korkuyorumm