Merhaba bu ay reglin 19. Günü yumurtlama oldu geç yumurtladım bugün 11. Günü. iki gün (9-10. Günü) lekelenme yaşadım 3-4 damlayı geçmeyecek şekilde regl oluyorum sandım ama devamı gelmedi lekelenmeden dolayı şüphelenip bu sabah kaset test yaptım ama negatif test için erken midir ?