LamiyaCetinkaya Kızlar 7+4 hamileyim, şiddetli ağrım var yerimden kalkamıyorum, kanama yok. Acile gitsem ultrasonla bakılır mı ?
eflatun_1 LamiyaCetinkaya bazı devlet hastaneleri bakmıyor bile araştırmaya gidiyorum ben acil bir şey olunca büyük ihtimalle alttan muayene ederler dikkat etseydin keşke yeni daha ağırlık zorluyor insanı geçmiş olsun
LamiyaCetinkaya Kader5138 bütün hastaneler mi bakar yoksa kadın doğum Hastanesi’ne mi gitmem gerekiyor? Dün akşam yürüyüşe çıktık, oğlum 2.5 yaşında ayağı ayakkabıdan yara oldu kucağımdan inmedi babasına da gitmedi, ondan oldu sanırım
LamiyaCetinkaya eflatun_1 babasına gitmedi ağladı kıyamadım yürüyemiyordu çünkü, inşallah birşey yoktur, akşam yoğun akıntım oldu ama kanama yok diye birazcık rahatım
Aysensrkan Gideceğiniz hastanede kadın doğum polikliniği varsa acilindede kadın doğum doktoru vardır ultrasonla bakarlar