obiranneeeeeeeee Önemli olan düzenli regl olabilmeniz. Siz düzenli regl gördüğünüzü söylüyorsunuz ve bu çok önemli. Testiniz ne çıkar bilmiyorum ama umudunuzu yitirmeyin. Size moral olsun bende Pcos olan biriyim. Evlenmeden önce 3 ay regl görmediğim bir süre olmuştu o zaman öğrenmiştim ve bana çocuğun olursa tedaviyle olur gibi bir cümle kurmuştu doktor. Sonra regl sürecim düzene girdi ve evlendiğim ilk ay hamile kalmışım. Kürtaj oldum kalbi durmuştu. Çok üzüldüm tekrar olmaz diye düşündüm Kürtajdan 3 ay sonra tekrar gebe olduğumu öğrendim. Kafaya takıp strese girmemeye uğraşın bu çok etkiliyor. Umarım güzel ve hayırlı sonuçlar alırsınız. 🌸