Dilek1010
aslında evet boyanın her türlüsü zararlı ne kadar doğal deselerde illaki içinde kimyasal var çoğu doktor boyayabilirsin coguda hayır diyip tavsiye etmiyor bu durumda hamişler 2 ye ayrılıyor maalesef bence en güzeli doktorunuza danışın o onay verirse içiniz rahat edecekse boyarsiniz ben 5 aydan sonra doktoruma sordum boyayabilirsin dedi bende Hint kınası ile boyadım oda düz siyah olduğu için onu tercih ettim son doğuma 3 hafta kala tekrar boyayacagim yine Hint kınası tercih edeceğim