birannis_ Kubrakarahan açlık şekeriniz normal diğer tokluk değerleriniz yüksek çıkmış normal değer 140 altında olması gerekiyor toklukta sınır 140
pinkpanter72 Kubrakarahan şekeriniz yüksek çıkmış doktorunuza görünmediniz mi Diyetle kontrol altına alınır yükseklikte
aslanprenses_ Galiba biraz şekeriniz yüksek çıkmış. Doktorunuz diyet verir. Doktora ne zaman gideceksiniz?
Kubrakarahan aslanprenses_ şekerim varmış maalesef 🙄🥺kavun karpuz tatlı güzel olan herşey yasak dedi🥺
Pinrr Benim bugün 2.saat 111 çıktı kızlar ona bile doktor diyet verdi olmazsa dahiliyeye yönlendiricem dedj