Syd_nrr 36nci haftadayım 10 gün sonra randevum var çatı muayenesini herkese yapıyolar mı bı bilginiz var mı tecrübeli hamişler biraz tedirgin ediyor bu beni
Yazmelegi_ Syd_nrr korkulacak bişey yok benim alta baskı var diye dün baktılar açılma var mı die bir de çatıya baktı yani hemen bitti gitti kasma kendini yeter
Lndakrmn Syd_nrr bugün yaptı doktorum canım çatı muayenesini hiç anlamadım bile ağrı acı hiç bişey hissetmedim 🤷♀️