CananED
İyi akşamlar tüm anne adayları. Benim çok terdirgin eden bir konu var. İlk kez hamilelik yaşıyorum. Son adet tarihim 5 ekim ama kısa dönem yani her 24 gün adet görüyorum. Yumurtlama dönemim 15 veya 16 ekim di. Ultrason da 5 hafta + 4 13mm gebelik kesesi göründü. Sizce bu değerler nasıl ? Cevap verirseniz sevinirim. Teşekkür ederim.
Melikecoban
Değişir canım daha o.ilk başlarda fsrkedebiliyor.benim ilk başlarda doktor şu kadar günlüktü diyordu.ama doktorun dediği güne göre eşim yanımda bile değildi 😂 şimdi 13.haftadayız hesabimiza yeni yeni uyuyor
CananED
Çok teşekkür ederim canım. Kendi kendimi üzüyordum. Bu Cuma 2.inci ultrasona gideceğim. Allah’ın izniyle kalp atışlarını duyarım.