Kızlar 9+3 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri hiç ağrım sancım bulantım yani herhangi bir belirtim olmadan ilerledim hala öyle ama bu aralar karşıma bebeğin kalbi durmuş kontrole giderken öğrendim gibi seyler cikiyo belirti de vermiyormuş yani olan belirtiler kayboluyomus falan. İçimi bı korku sardi doktor randevum Ağustosun ilk haftası zaman gecmiyo. Sizde de böyle korkular oldu mu yoksa ben mi çok evhamliyim 😔😔