Kubra1212 Şuan 31+2 deyim Bebeğim bir hafta geriden geliyormuş. Arayı açmaması için doktorum dikkat etmemi ve bebeğe yönelik beslenmemi söyledi neler kilo aldırıyor yardımcı olur musunuz
Oburamafit Kubra1212 ben yiyeceklerin spesifik olarak bebeğe kilo aldıran aldırmayan olarak ayrıldığını düşünmüyorum. Doktorum bana sürekli karbonhidratı az (hatta hiç tüketmiyorum nerdeyse) protein ve sebze ağırlıklı beslenmemi söylüyor. Böylece ben kilo almadım sadece bebeğim büyüdü. Dolayısıyla siz de bu dönemde daha yararlı şeyler tüketebilirsiniz balık gibi mesela. Bazı kişilerde kaşar peynirinin bebeğe kilo aldırdığına inanıyor bir de bulgurun çok yararlı olduğunu söylüyorlar. Doktorlar ne dese de böyle zamanlarda insan bunlara da tutunabiliyor :)
civcivim- Kubra1212 benim bebeğimde birazda zayıftan geliyordu. Her gün ev yoğurdu tükettim, günlük 5 ceviz, kahvaltıda mutlaka kaşar ve yumurta yedim. Ve ara öğünlerde avakodo muz tükettim. Tabi ki akşam yemeklerinde et tüketmek çok önemli. Biraz bütçeyi zorluyor ama şükür bebeğim öne geçti bile diyebiliriz 🐣
Sevcannbyrk Muz, süt, kaşar peynir, yogurt, tahin pekmez ceviz badem fındık vs ben bunlardan tüketiyorum bol bol
SeymaAkkaya1 Ben avakado muz güzelce ezip birleştiriyorum üzerine bal ve cevizde döküyorum bebeğe iyi kilo aldırıyor bu Deneyin bence