Pemberuya Kızlar Pazar günü Doğum yaptım sabah kanına kg suna baktılar 120 gr düşüş olmuş küveze koydular bende buradayım moralim çok bozuldu ama kaç gün yatar acaba🥺🥺
Kediannesi1 Pemberuya mavi ışın alıyorsa sarılık vardır sarılığı 3 günde de geçebilir 1 haftada da ama çıkacağına emin olun içinizi rahat tutun annesi
Masalada Pemberuya sarılık mı var mavi Işın ondan durur korkmayın inşallah Allah’ın izniyle toparlar miniğimiz🌸
melofer3329 Pemberuya cok gecmis olsun, benim oglum da 2 gün mavi ışık altında yattı. 21’di sarılık değeri. Korkmayın ordan cıkınca da çok değişik oluyorlar bilginiz olsunnnn🤣 Sağlıcakla kavusun🫶🏻
Pemberuya Kediannesi1 bebeğe burada aslında daha iyi baktıklarına çok Eminim de İlk ya üzülüyorum gerçekten
Kediannesi1 Pemberuya ilk de olsa 10 da olsa üzülürsünüz ama kendinizi motive edin onun çıkınca size ihtiyacı olacak hem sütünüz geldiyse kesilir yazık değil mi bebeğinizin ihtiyacı o süt yani üzülün ama geri kucağınıza alacağınız anı hayal edin moralinizi düzeltmeye çalışın
Pemberuya Kediannesi1 aynen evlat ne değişik bişeymiş böyle🥺 göğüslerim taş gibi oldu eğer sağarsam da yara olurmuş öyle dedi hemşireler
Kediannesi1 Pemberuya hangi hemşire demiş onu sağmazsanız da süt durdukça kötü olacak göğüs kanallarınız tıkanacak en iyisi bir doktora acilen sorun sağmanız lazım ki süt üretimi artsın
Pemberuya Masalada evet sarılık bide bebekle kan uyuşmazlığım varmış :( o yüzden böyle olmuş ve dr bunun iğnesini yapmadı bana sormadı bile yeni öğrendim…
Ozgeguney Pemberuya geçmiş olsun bir an önce sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah kan uyuşmazlığını sormaması çok ilginç gerçekten ya negatif mi kan grubunuz ?