18 haftalık hamileyim. 10. haftada bulantılarım kesildi. Ama 2 haftadır böyle mide bulantım falan hiç bişey yokken durduk yere bir anda kusasım geliyor ve tüm yediklerimi kusuyorum. Çok da yemiyorum. Dün hele her yemeğin hemen ardından oldu yediğim hiçbişey bebişe gitmedi. Midesi bulanmazken bunu yaşayan var mı ?