arirangg Anneler merhaba, dün çatı muayenesi oldum. Çatımda açılma yok ama bebeğin başı aşağı doğru çok baskı yapıyor, dedi doktorum. 2 gündir NST çekiliyorum. Hiç sancı çıkmıyor. Sancı bir anda mı gelir. Bugün hiç sancım yok ama yarınki NST’de çıkabilir mi
Gkee arirangg hic belli olmaz canim cikabilir benim 34. Haftamdan beri sancı çıkıyor 38 im tık yok bende de
arirangg Gkee Doktor dün dedi ki aşağı bu kadar baskı yapması çatını her açabilir, yarın da gel. Bugün de hiç sancı çıkmadı. Ve yarın yine çağırdı. Her gün gitmeye başladım 😀 Hayırlısıyla sağlıkla doğarlar inşallah🥰