Green Neden bu işi yapanlara hep abla deniliyor? Kadın, hanım da diyebilirsiniz. Temizlikçi olmak ayıp mı ki kırılmasın diye abla diyorsunuz? Nedense her yerde yardımcı kadınlara abla deniliyor, sanki kadın derseniz küçümsemiş olursunuz. Ama alakası yok alın teri ile yapılan hiçbir iş küçümsenemez. Bu abla lafı da klişe oldu heryede. Yardımcı kadın da denilebilir.