Mumyy1485 gerçekten ben de inatla doktora şeker zaten tüketmiyorum neden yüksek çıkıyor dediğim de ekmek dedi beyaz ekmeği kestim tambuğdaya geçtim çok fark etti dediğiniz gibi sarma pirinçli ise yükseltir bulgur tüketin hem tok tutar hem besleyici patateste yemeyin benim. Bu üçüydü zaten tükettiğim çünkü gerçekten şekerli şeyler ile aram yoktu bunları kestim düzene girdi ve hani inanın yarım saat yürüyüş hemen etkisini gösteriyor porsiyonları abarttığınızı düşünüyorsanız yürüyüş yapın hemen dengeliyor bol bol da su 💗💗