minikmucizeemaak EdaAtmaca 5+0 da gittim ilk randevuya keseyi gördük. Ama ben doktorla iletişim halindeydim
EdaAtmaca Belginylmz bende 4+3 deyim ne zaman gitsem emin olamadım da☺️ rabbım sağlıkcakla kucağınıza almayı nasip etsin
Belginylmz EdaAtmaca Amin şuan 15 haftakigiz çok şükür ama benimki erken döllenme olduğu için büyük ihtimalle gördüm sen biraz daha bekle istersen 6 haftalıkken fekan gt