456 merhaba hanımlar 12+2 günluguz bugün özele gittim bebek 6 cm olmuş ve maşallah çok hareketli doktor dedi her şeyi normal gayet sağlıklı dedi cinsiyet tahmini istedim doktor yüksek tahminde bulundu ve erkek dedi sonradan değişme durumu olurmu cinsiyetin çünkü yüksek olarakda belirtti ayriyetten sanki hareketini hisseder gidibiyim bugün yada benmi öyle hissediyorum karnıma bi sıcaklık vuruyo ara sira🤗
GamzeCan 456 cinsiyet değişebilir cünkü haftası cok kücük canım, hissetmende malesef smdiden mümkün değil🤗
parasetamoll 456 damardır bağırsaktır o bebek olsa duramazsın :) öyle gördün diye içgüdüsel olmuştur ama hareket nıccc:)
Fbie Benim ablama da 11 haftalıkken yüksek olasılıkla erkek dedi doktoru erkek oldu kızında da aynı şekilde 12. Haftasında kız demişti doğru çıktı
Yagmr05 456 şakamısınız önemli diye giriyoruz cinsiyet değişirmi diye soruyla karşılaşıyoruz ne kadar önemli olabilir bu 12 haftalık bi gebelik için ? Burda defalarca bu sorularla karşılaşıyoruz yorumları okusanıaz cevabı zaten var.
Yagmr05 456 şimdi size evet değişir desem banamı inancaksınız ki zaten 100de 100 denilen tahminlerde bile ileriki haftalarda değişebiliyo cinsiyet.
456 Yagmr05 ben başkasının yazdığı soruları okumak için bu uygulamada değilim ayriyetten zorla cevapta verin diyen yok okudunuz cevap vermek istemiyosaniz posttan çıkarsınız olur biter uzatmanın mantığı yok size göre 12 ufak bir rakam olabilir
yseymayusa 456 Bana 13. Haftada erkeğe benziyor dedi daha sonra 16. Haftada %80 kız çok hareketli net bakamıyorum dedi 20. Haftada da net olarak tasdikli bir şekilde gösterdi oğluşum kendini 🤭 ilk hareketini de 17. Haftada hissetmiştim 🥰