viildaaannn Vucudum da ilk önce ilk resimde ki gibi sonra kaşıdıkça diğer resimdeki hali aldı sabah gittim sağlık ocagına kan aldı evden dışarı biyere de gitmiyorum sadece kaşınıyor görümcem kızamık bebeğe zarar verir dedi korktum eşim de yoğun çalışıyor bide küçük kızım var şaştım kaldım https://www.hizliresim.com/fxhp0ay https://www.hizliresim.com/mvgoe0y
Tgcgkhn viildaaannn hamileyseniz kadın Doğum ile görüşmelisiniz kızınıza bulaşmaması için dikkat edin 🤦🏼♀️
pera_ viildaaannn bende yeni gebeyim vücudumda hiç birşey yok yani gayet iyiyim ama kanımda cvm yanı bu kızamık virüsü çıktı tekrar kan verdim geçirmişmiyım yoksa geçiriyorum mu diye gebeliğe zararı varmış dedi doktor bekliyoruz bakalım ne olacak
viildaaannn Tgcgkhn kızımdan korkuyorum karnımdaki bebekten korkuyorum sanırım acile gidicem inşallah alerjik bişey çıkar kızamığa hamilelikte tehlikeli diyorlar bilmiyorum
Tgcgkhn viildaaannn umarım birşey çıkmaz annenize sorun isterseniz su çiçeği çıkartmışmıydınız su çiçeği çıkaranlar kızamık olmuyor diye biliyorum