Bsrays sizin bedeniniz sizin kararınız. Benim fikrime göre anne bebek hayatı risk olmadığı sürece sezaryen yapılmamalı. Hamileyim. Yatıp kalkıp hayırlısıyla normal doğum için dua ediyorum. İki gün sancı çekmeyi oda en uzun süre abartiyorum. Yedi kat kesilmeye tercih ederim. Yedi kat kaslar dahil kesiliyor. Ameliyat bu kadar cazip gelmemeli.