Oğlum olacak😍💙 o kadar heyecanliyim ki içim icime sığmıyor çok mutluyum🐣🦋 17+2 günlük hamileyim kızlar cinsiyet değişmez dimi🤗 çok bekledim öğrenmek için 12 haftamda erkek demişti çevrem bende tam net öğrenebilmek için 17 hafta kadar bekledim bugün aslında 3 lü tarama testi için gitim doktorum çok ilgilendi 3 gün sonra kan tahlilinden sonra netleşecek 3 ’li tarama testim bugün ultorsona girdim çok şükür olumsuz hiç birşey demediler 2 ’li testim temiz çıkmıştı ama doktorum hiç bir detayı atlamak istemediğini soyledi hayırlısı 3 gün sonra kan testinden sonra netleşecek öyle karar verildi o kadar mutluyum en önemlisi sağlıklı olduğunu bilmek çok iyi geldi eşim dışında kimseye cinsiyetini söylemedim ilk sizinle bu mutluluğumu paylaşmak istedim😥❤