Minebyrm Kızlar 18 haftalık hamileyim ve hala kilo almadım ama doktor bir sıkıntı var demedi çok şükür ama endişeleniyorum aranızda ben gibi olan var mı karnım çıktı baya ama kilo hala aynı 😏
Aysee1123 Minebyrm Normal bir durum sıkıntı yok bende o haftalarda almamıştım. Şimdi 25+1 olduk 2 kilo aldım sadece
Aylinsevim Minebyrm canım kişiden kişiye değişir bende hiç kilo almamıştım 19 cu haftaya kadar 7 ci ayima kadar karnım da yoktu 7 ci aydan sonra çıktı 37+3 üz toplamda 12 kilo aldım
ikiprensannesi__ Minebyrm 31 haftaligim hamile kaldığım kilonun 1 kilo da altindayim kilo almadım aksine zayifliyorum
Zlyyh Minebyrm bende 84 le hamile kaldım doğuma 82 yle girdim 🤩😍 2 kilo da son haftalarda aldım sadece hamilelikte 78 falandım hep
Hilalgurce Bebek alır sadece sizin deponuzu tüketiyor bende maalesef bir aydır almıyorum 7 ay 10 kilo aldım son bir ay almamışım.. aşırı terliyorum sıcaklarda. Terledigim için almiyorum herhalde
Rwerdst Minebyrm 22. Haftadan sonra kilo almaya başladım 😂 hatta detaylıda (23. Haftada yaptırdık) minicikti karnım hatta yok gibiydi 😂 bu cuma doğumum var 12 kilo aldım. İnşallah hızlıca veririm. Daha haftanız küçük o yüzden size öyle geliyor ☺️
Minebyrm Rwerdst ya karnım baya bi şişti maşallah dışardan bakınca hamile olduğum anlaşılıyor yani ama tartıda aynıyım ☺️☺️
EmineTarik Minebyrm 26 haftalık ikiz gebeyim 25 haftada 3 kilo aldım diyordum 26 haftaya 1 buçuk kilo vermiş şekilde girdim 😅 şuan 26 haftalık ikizlerimle 1 buçuk kilo aldık
Arifekldrm2 66 ile hamile kaldım 30 haftaligiz 66 kiloyum oglanda da boyleydim hiç almamıştım. Kızda da şimdilik durum bu 2 kilo almıştım eve gelen giden misafirdeb yorgunluktan tekrar 66 ya düştüm 🤭🤭
livasmomm Minebyrm normal olan bu zaten anne degil bebek alacak kg 21. Haftaya girmek uzereyim daha 4 kg almadim bile … ilk hamulelikte 6 kg almistim o da doğumda fazlasiyla gidiyor bence harika bir durum keyfini çıkar napcan 20 kg alan var sonra veremiyorlar da kendileri aldıkları için
Minigininannesi Minebyrm 34+1deyim 3bucuk kilo aldım. Sadece top gibi bir karnım var her şey yolunda dert etmeyin ☺️
Brn_cnn Minebyrm normal bence bebeğin gelişimi iyiyse ben de o haftalarda hiç kilo almamıştım şuan 39hafta olduk 5kilo aldım sadece