Benimde kaşıntım oluyordu sanırım kullandıgım folik asitten olmustu vucudumda hic yara bere olmuyordu sadece kuru kuru heryerim kasınıyordu hatt bir komsuda uyuz bulastı sandım sonra folik asit kullanımı bitince kaşıntılarda yok oldu ama ben sonradan anladım tabi ilaçla ilgili oldugunu . Kullandıgınız herhangi bir ilacta yapıyor olabilir yinede doktorunuzu bildgilendirin yönlendirir sizi