CemrePektas Anneseker oy hele erkekse çok güzel kova erkeği, ilk oğlum kova ve tam bir uyumlu geçimli sakin mizaclı ve efendi oluyorlar 😂😂
CemrePektas Aylinsevim 2. Oğlum aslan olacak kocam da aslan erkek kardeşim de kaynım da. Bazıları iyi bazıları kötü😂 evde 1 boğa 2 aslan 1 kova olacak, umarım 3. Dünya savaşı çıkmaz 😂
Bernasnli cokkasmabeabi akrebe dalaşmadığın sürece sokmaz çok iyi dosttur ama düşman olursan b.ku yersin 😂😂
Minikmucizelere Elifeski22 teraziyim sakin insanimdir terazi arkadaslarimda öyle uysallar tabi bebekliklerini bilemem😂